VIVE Textile Recycling

Ewelina Rozpara wyróżniona w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Podczas gali finałowej konkursu Dyrektor Marketingowy Roku 2019, Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy Grupy VIVE, otrzymała wyróżnienie za nowatorskie podejście komunikacyjne i wyjątkowe zaangażowanie ekologiczne.

W przemówieniu Ewelina Rozpara podziękowała swojemu zespołowi, który tworzą wyjątkowi ludzie. Podkreśliła, że  ich zaangażowanie i kompetencje są kluczowym elementem tego sukcesu.

Konkurs doceniający osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, został zorganizowany przez Executive Summit. Przed uroczystą galą odbyły się dwudniowe warsztaty, podczas których liczni prelegenci dyskutowali na tematy związane z przyszłością branży marketingu w kontekście m.in. społecznej odpowiedzialności biznesu.

Wśród kapituły konkursu Dyrektor Marketingu Roku byli laureaci poprzednich edycji konkursu, eksperci branżowi oraz przedstawiciele partnerów całego wydarzenia.

Laureatami tegorocznej edycji konkursu zostali:

Wyróżnienia:

Ewelina Rozpara, Marketing & Communication Manager (Vive Textile Recycling)

Natalia Bartkiewicz, Marketing & PR Manager, (Telentuno)

Malina Wieczorek, Founder, (Fundacja SM – Walcz o siebie)

Anna Telakowiec, dyrektor marketingu, (Bonduelle)

Iwona Ryniewicz, Communication & Marketing Strategy Director, (mBank)

 

Kategorie specjalne:

Brand/Product/Category Lider: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, (Carlsberg)

Long Time Marketing Excellence: Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu, (mBank)

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, (OSM Piątnica)

Launch/rebranding roku: Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu, (Santander)

Master of International Marketing: Natalia Długosz, dyrektor marketingu, (Reside)

Master of Digital Marketing: Jakub Barza, dyrektor marketingu, (Storytel)

Master of Communication & PR: Ewa Jarzemska, Head of CEE Communication & PR, (Dell Technologies)

Thinking Outside the Box: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)

Wyjątkowa efektywność społeczna/CSR: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, (BNP Paribas)

Master of Events/Customer Engagment: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)

 

Kategorie branżowe:

Dom/Wnętrze/Budownictwo: Artur Pęksyk, dyrektor marketingu i sprzedaży, (Porta)

Farmacja/Zdrowie: Greta Malska, kierownik działu marketingu, (Herbapol)

Finanse/Ubezpieczenia: ex aequo Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor marketingu, (Santander) oraz Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, (BNP Paribas)

Uroda/Kosmetyki/Higiena: Sylwia Rosik, dyrektor marketingu, (L’Oreal)

Kultura/Media/Rozrywka: ex aequo Olga Korolec, dyrektor marketingu, (RASP/ONET) oraz Jacek Balicki, wiceprezes, (Canal+)

Produkty Luksusowe/Lifestyle Moda: Magdalena Redestowicz, dyrektor Marketingu, (Citroen)

Motoryzacja/Mobility: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)

Napoje/Alkohol: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, (Carlsberg)

Produkty Żywnościowe: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, (OSM Piątnica)

Retail/Handel/Usługi: Krzysztof Szultk, dyrektor marketingu, (Polomarket)

Sport/Hobby/Turystyka/Horeca: ex aequo Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu, (LOT) oraz Jakub Świsłowski, dyrektor Marketingu, (BETFAN)

Technologia/Telco/IT: Marcin Morawski, Country Marketing Manager, (Dell Technologies)

RTV/AGD: Kamila Floryszak, Head of Marketing, (Samsung)

B2B / Usługi profesjonalne: Piotr Strzałkowski, Digital Leader, (Unilever Food Solution)

 

Kategorie zespołowe:

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN: Zespół Storytel

Lider zespołu: Jakub Barzak, dyrektor marketingu.

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN: Zespół BNP Paribas

Lider zespołu: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu.

Opublikowano w Blog