Podczas gali finałowej konkursu Dyrektor Marketingowy Roku 2019, Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy Grupy VIVE, otrzymała wyróżnienie za nowatorskie podejście komunikacyjne i wyjątkowe zaangażowanie ekologiczne.
W przemówieniu Ewelina Rozpara podziękowała swojemu zespołowi, który tworzą wyjątkowi ludzie. Podkreśliła, że ich zaangażowanie i kompetencje są kluczowym elementem tego sukcesu.
Konkurs doceniający osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, został zorganizowany przez Executive Summit. Przed uroczystą galą odbyły się dwudniowe warsztaty, podczas których liczni prelegenci dyskutowali na tematy związane z przyszłością branży marketingu w kontekście m.in. społecznej odpowiedzialności biznesu.
Wśród kapituły konkursu Dyrektor Marketingu Roku byli laureaci poprzednich edycji konkursu, eksperci branżowi oraz przedstawiciele partnerów całego wydarzenia.
Laureatami tegorocznej edycji konkursu zostali:
Wyróżnienia:
Ewelina Rozpara, Marketing & Communication Manager (Vive Textile Recycling)
Natalia Bartkiewicz, Marketing & PR Manager, (Telentuno)
Malina Wieczorek, Founder, (Fundacja SM – Walcz o siebie)
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu, (Bonduelle)
Iwona Ryniewicz, Communication & Marketing Strategy Director, (mBank)
Kategorie specjalne:
Brand/Product/Category Lider: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, (Carlsberg)
Long Time Marketing Excellence: Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu, (mBank)
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, (OSM Piątnica)
Launch/rebranding roku: Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu, (Santander)
Master of International Marketing: Natalia Długosz, dyrektor marketingu, (Reside)
Master of Digital Marketing: Jakub Barza, dyrektor marketingu, (Storytel)
Master of Communication & PR: Ewa Jarzemska, Head of CEE Communication & PR, (Dell Technologies)
Thinking Outside the Box: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)
Wyjątkowa efektywność społeczna/CSR: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, (BNP Paribas)
Master of Events/Customer Engagment: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)
Kategorie branżowe:
Dom/Wnętrze/Budownictwo: Artur Pęksyk, dyrektor marketingu i sprzedaży, (Porta)
Farmacja/Zdrowie: Greta Malska, kierownik działu marketingu, (Herbapol)
Finanse/Ubezpieczenia: ex aequo Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor marketingu, (Santander) oraz Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, (BNP Paribas)
Uroda/Kosmetyki/Higiena: Sylwia Rosik, dyrektor marketingu, (L’Oreal)
Kultura/Media/Rozrywka: ex aequo Olga Korolec, dyrektor marketingu, (RASP/ONET) oraz Jacek Balicki, wiceprezes, (Canal+)
Produkty Luksusowe/Lifestyle Moda: Magdalena Redestowicz, dyrektor Marketingu, (Citroen)
Motoryzacja/Mobility: Maciej Sip, dyrektor marketingu, (BMW)
Napoje/Alkohol: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, (Carlsberg)
Produkty Żywnościowe: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, (OSM Piątnica)
Retail/Handel/Usługi: Krzysztof Szultk, dyrektor marketingu, (Polomarket)
Sport/Hobby/Turystyka/Horeca: ex aequo Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu, (LOT) oraz Jakub Świsłowski, dyrektor Marketingu, (BETFAN)
Technologia/Telco/IT: Marcin Morawski, Country Marketing Manager, (Dell Technologies)
RTV/AGD: Kamila Floryszak, Head of Marketing, (Samsung)
B2B / Usługi profesjonalne: Piotr Strzałkowski, Digital Leader, (Unilever Food Solution)
Kategorie zespołowe:
Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN: Zespół Storytel
Lider zespołu: Jakub Barzak, dyrektor marketingu.
Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN: Zespół BNP Paribas
Lider zespołu: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu.