VIVE Group znalazło się w gronie nagrodzonych w konkursie Ambasador Polskiej Gospodarki 2019 organizowanym przez Business Centre Club. Firma otrzymała nagrodę w kategorii „Marka europejska”, tym samym potwierdzając swoją silną pozycję zarówno na rodzimym, jak i zagranicznym rynku.
Podczas uroczystości finałowej nagrodę dla VIVE Group odebrała Ewelina Rozpara – rzecznik prasowy firmy. „Marka europejska”, to wyróżnienie podkreślające działalność firmy na arenie europejskiej. Nagroda dotyczy firm, które w sposób szczególny są kojarzone z Polską, ale przede wszystkim z wyrobami i usługami najwyższej jakości.
Wierzymy, że godnie reprezentujemy Polskę na arenie międzynarodowej i jesteśmy jasnym punktem na mapie biznesowej naszego kraju. Rozwój branży recyclingu tekstyliów i satysfakcja naszych klientów od początku istnienia VIVE Group jest naszym celem, który konsekwentnie realizujemy. Nagroda „Marka europejska” to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, które jeszcze bardziej zmotywuje nas do wysokojakościowej ekspansji na rynki zagraniczne – mówi Ewelina Rozpara, rzecznik prasowy VIVE Group.
Była to XI edycja konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki organizowanego przez Business Centre Club – polski związek pracodawców. To kolejny sukces Grupy VIVE w tym konkursie. W jego IX edycji spółka VIVE Textile Recycling otrzymała nagrodę w kategorii „Kreator rozwiązań XXI wieku”.
Głównym celem konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki jest promowanie Polski na arenie międzynarodowej, jako godnego zaufania partnera gospodarczego. Dodatkowo wydarzenie wyróżnia przedsiębiorców, którzy osiągają sukcesy międzynarodowe, propaguje wysokie standardy ekonomiczno-finansowe oraz dobre praktyki biznesowe w kontaktach zagranicznych. Organizatorzy konkursu nie zapominają również o wyróżnianiu przedsiębiorstw i osób odpowiedzialnych za promocję polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych. Honorowym patronem konkursu został po raz kolejny Europejski Komitet Ekonomiczno Społeczny w Brukseli.
VIVE Group otrzymując nagrodę „Marka europejska” podkreśla swoje działania na rynku międzynarodowym oraz to w jaki sposób realizuje główne, ważne idee przyświecające organizatorom konkursu.