VIVE Textile Recycling

Slow fashion potrzebuje szybkich decyzji. VIVE Profit, a zrównoważone działanie.

Sieć sklepów z niepowtarzalną odzieżą, VIVE Profit, rozumie, że dzisiejszy biznes powinien opierać się na szybkiej, ale mądrej ekspansji. Marka lidera recyclingu – VIVE Textile Recycling – jeszcze w czerwcu otwiera swój 41 sklep w Mysłowicach, jednocześnie przygotowując się do uruchomienia zupełnie nowych metod sprzedaży.

Kultura slow zastępuje kulturę fast i nie dotyczy to już jedynie gastronomii. Duże marki modowe stawiają na zrównoważone podejście do sprzedaży i namawiają klientów do przemyślanych zakupów. W zamian oferują niepowtarzalność (coraz więcej butików z modą handmade, zwiększająca się popularność second hand), czy lepszą jakość asortymentu. Jednocześnie uświadamiają sens przeciwstawiania się fast fashion.

Slow to częściowa rezygnacja z nadmiernego konsumpcjonizmu dla samej przyjemności. To podkreślenie, zarówno po stronie sprzedawcy i kupującego, że nie są im obojętne ważne kwestie środowiskowe i społeczne. Za każdym fast kryje się określona liczba czynników wpływających na naszą planetę oraz ciężka praca ludzi, których nigdy nie będzie stać na dołączenie do nurtu, który współtworzą z koniecznościmówi Jarosław Urban, Dyrektor Sprzedaży w Pionie Handlowym VIVE Textile Recycling – Slow to jakość i oryginalność. To oszczędność i uporządkowanie. Określona historia, z którą możemy się utożsamić. Czy właśnie nie tego poszukuje współczesny klient? – dodaje Jarosław Urban.

Marka VIVE Profit, na stałe związana z recyclingiem tekstyliów, stawia na zrównoważony, mądry rozwój oraz zmiany, które otworzą przed klientami nowe możliwości. Sieć promuje slow fashion oraz edukuje na temat tego nurtu, m.in. poprzez swoje kanały social media.

Już 25 czerwca o godz. 9:00 w Mysłowicach odbędzie się otwarcie 41 sklepu VIVE Profit w Polsce. Więcej informacji tutajLINK.

VIVE Profit jest w trakcie istotnych zmian, które poszerzą możliwości klientów sieci. Niepowtarzalne ubrania z drugiej ręki będą teraz w znacznej części ometkowane, co ułatwi komfortowe zakupy. Jeszcze mocniej wyróżni to sklepy VIVE Profit na tle innych second handów. Sieć już teraz oferuje m.in. prawie cały asortyment na wieszakach, całkowitą wymianę asortymentu w każdym tygodniu (niesprzedany towar dostaje drugie życie i jest przetwarzany, np. na autorski kompozyt tekstylny VIVE Texcellence), czy chętny do pomocy, przeszkolony personel.

VIVE Profit wraz z VIVE Textile Recycling przygotowuje się również do wejścia w nowy obszar sprzedaży i zaoferuje swoim klientom unikalne doświadczenia e-commerce.

Slow fashion potrzebuje szybkich decyzji. Taką jest wejście w środowisko, w którym odnajduje się coraz większa część społeczeństwa. Młode pokolenia jako swoje naturalne środowisko zakupowe uważają właśnie online. E-commerce to nie tylko realne profity klienta, takie jak np. jeszcze większy wybór i komforty zakupów. To także doskonały fundament do jeszcze szerszego promowania mody z drugiej ręki, a więc ważnego elementu całej idei slow. Już wkrótce przedstawimy dalsze szczegóły wejścia VIVE Profit oraz marki VIVE Group w segment e-commerce mówi Jarosław Urban, Dyrektor Sprzedaży w Pionie Handlowym VIVE Textile Recycling.