VIVE Textile Recycling

Lublin kocha niepowtarzalną modę. Trzeci sklep VIVE Profit w stolicy Lubelszczyzny.

Sieć sklepów VIVE Profit nie zatrzymuje się oferując swoim Klientom niepowtarzalną modę w atrakcyjnej cenie. Już 28 lipca do Lublina zawita trzeci sklep marki. To jedno z niewielu miejsc w Polsce (oprócz „serca” sieci – Kielc oraz Warszawy), gdzie będzie można zrobić zakupy w trzech sklepach VIVE Profit.

Lublinianie z chęcią dokonują zakupów w sklepach VIVE Profit przy ul. Fabrycznej, jak i przy ul. Diamentowej, wyszukując niepowtarzalne ubrania dla siebie i swoich bliskich. Już od 28 lipca 2021 r. będą oni mogli odwiedzić nowy obiekt marki – w Parku Handlowym Tatary przy ul. Mełgiewskiej 2a.

Wielkie otwarcie zostało zaplanowane na godz. 9:00. Przez pierwsze cztery dni funkcjonowania sklepu Klienci będą mogli skorzystać z promocji -15% na cały asortyment sklepu (oprócz chemii i art. komplementarnych).

VIVE Profit rozwija się i zmienia, czego doskonałym przykładem będzie najnowszy sklep sieci VIVE Profit w Lublinie. Przygotowaliśmy szereg promocji, w tym pakiety, w których Klient w dniach wyprzedaży będzie mógł zakupić konkretną liczbę ubrań za daną kwotę (np. 50 szt. za 300 zł). VIVE Profit, to doskonała okazja do uzupełnienia swoich szaf w niepowtarzalne ubrania różnorodnych marek, w tym tych znanych i lubianych jak np. Adidas, LEVI’S, Dockers, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Burberrys, Dolce & Gabbana, Galvannimówi Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit. Niezwykle cieszy nas, że lublinianie pokochali sklepy VIVE Profit. Już wkrótce przedstawimy nowe projekty związane z marką, które otworzą przez naszymi Klientami i fanami zupełnie nowe, ekscytujące możliwości!dodaje Łukasz Kowalczyk.

Trzeci sklep VIVE Profit w Lublinie będzie otwarty w następujących dniach i godzinach:

  • Poniedziałek – sobota: 9.00-21.00
  • Niedziela (handlowa): 10:00-20:00

Sieć sklepów VIVE Profit mimo bogatej oferty zakupowej pamięta o zagadnieniach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Wywodząc się z organizacji związanej z recyclingiem, pamięta o tym w jaki sposób branża fashion wpływa m.in. na środowisko naturalne. Marka stawia na ideę slow fashion i dba o to, aby żaden produkt w modelu biznesowym się nie zmarnował (zero waste). Niewykorzystany asortyment dostaje drugie życie stając się np. paliwem alternatywnym, czy kompozytem tekstylnym VIVE Innovation, z którego powstają nowoczesne produkty użytkowe (np. meble).