Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, na łamach magazynu Galerie Handlowe (oraz na portalu galeriehandlowe.pl) wyjaśnił, jak wykorzystywać swoje liderskie umiejętności do prawidłowego zarządzania relacjami z pracownikami oraz co kryje się pod hasłem „praca w branży retail”.
Jak zarządzać zespołem pracowników? Na co zwracać szczególną uwagę w perspektywie ich rozwoju oraz rozbudowy przedsiębiorstwa? W jaki sposób zmotywować współpracowników do działania? To ważne pytana, które zadają sobie dziś osoby na stanowiskach zarządzających.
Umiejętne zmotywowanie do działania dużej grupy pracowników oraz zwiększenie ich zaangażowania to ich szczególne wyzwanie. VIVE Group jest świadome, że wyszkoleni pracownicy stanowią podstawę długoterminowych sukcesów firmy, dlatego w całej Grupie VIVE postawiliśmy sobie za cel zrównoważony rozwój zasobów ludzkich.
Zapraszamy do lektury artykułu – https://tiny.pl/tv8gn