Za nami rok pandemii, która wpłynęła na praktycznie wszystkie dziedziny życia społeczeństwa. Dotyczy to również branży rozrywkowej. Perspektywa wyjścia do galerii handlowej i – oprócz zakupów – zaczerpnięcia rozrywki zmieniła się i nie chodzi tutaj o jej formę online. Ta nie zastąpi bowiem wszystkich sposobów spędzania wolnego czasu. Handlowcy i właściciele lokali zdają sobie z tego sprawę i są zmuszeni dokonać czasami radykalnych zmian, aby Klient dobrze się bawił, ale jednocześnie czuł się komfortowo i bezpiecznie.
Temat doskonale rozumie ekspert VIVE Group, Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, który udzielił interesującego komentarza na łamach Magazynu Galerie Handlowe.
Dotychczas w żadnym wcześniejszym roku, tak duża ilość wiedzy nie została przekazana on-line i nie doszło do tak wielu wartościowych spotkań bez realnego widzenia się w cztery oczy. Nie wspominając o np. koncertach, sztukach, debatach, które również przeniosły się w znacznej części w środowisko on-line z wirtualną publiką. Pandemia już całkowicie zmieniła branżę eventową, która robi, co może, aby choć w części zagwarantować ludziom doznania sprzed epidemii – napisał Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit.
Zachęcamy do przeczytania całego artykułu – LINK