VIVE Textile Recycling

Stawiamy na rozwój i odpowiedzialny biznes

Coraz więcej marek modowych stosuje w praktyce CSR. Ostatnio dołączył do tej grupy również Wrangler, prezentując specjalną platformę zrównoważonego rozwoju. VIVE Textile Recycling, jako lider recyklingu tekstyliów w Polsce oraz właściciel sieci sklepów VIVE Profit, społeczną odpowiedzialność biznesu ma wpisane w swoje DNA. Zarówno spółka, jak i sieć, cały czas się rozwijają – niedawno został otworzony 40 sklep, zlokalizowany w Bytomiu, a w czerwcu planowane są już kolejne otwarcia.

Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome ekologicznie i dostrzega, jak mocno biznes eksploatuje środowisko naturalne. Kolejne marki tworzą kampanie i projekty, które mają chronić zasoby naszej planety oraz ludzi.

CSR to dziś konieczność i silny fundament odpowiedzialnego biznesu. To zysk dla firm i jednocześnie dla nas i naszej planety. Jako VIVE Profit, a więc marka, która dynamicznie poszerza swój zasięg
i ofertę, potrafimy zatrzymać się i pomyśleć, co możemy zrobić, aby temu rozwojowi towarzyszyło również wsparcie dla natury, czy lokalnych społeczności. Dzięki temu, że jesteśmy częścią VIVE Group, lidera recyclingu tekstyliów w Polsce i Europie, posiadamy ogromne możliwości w tym zakresie i z nich korzystamymówi Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit.

Przykładem tego, że światowy rynek fashion „myśli CSR-owo” jest np. Wrangler, który uruchomił platformę zrównoważonego rozwoju WeCare Wrangler™, w klarowny sposób przedstawiając dorobek marki w kontekście produktów i produkowania ich w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu proces ten obciążał środowisko.

VIVE Textile Recycling już od 29 lat stara się zmieniać nasze nawyki zakupowe, oferując bardzo dobrą jakościowo odzież używaną. Dawanie ubraniom drugiego pozwala zmniejszyć ilość odpadów tekstylnych.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule – LINK.