VIVE Textile Recycling

Reduce, Reuse, Recycle – jaka będzie przyszłość branży retail?

W najnowszym wydaniu magazynu „Galerie Handlowe” Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, udzielił obszernego wywiadu pt. „Reduce, Reuse, Recycle”, w którym poruszył wiele ważnych tematów dotyczących m.in. przyszłości branży retail, ochrony środowiska naturalnego, czy pandemii koronawirusa w odniesieniu do biznesu.

Grupa VIVE jako lider recyklingu szczególną uwagę przykłada do ochrony naszego środowiska naturalnego. W ramach wszystkich spółek dążymy do całkowitego włączenia odpadów tekstylnych w cykl Gospodarki Obiegu Zamkniętego. W rozmowie na łamach „Galerii Handlowych” Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit, opowiada o misji VIVE Group oraz kompleksowych działaniach naszego przedsiębiorstwa na rzecz naszej planety. Zwraca również uwagę na niski poziom świadomości społecznej w zakresie dawania drugiego życia nieużywanym tekstyliom oraz prezentuje, jak sklepy z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów w tych trudnych czasach.

W kilkustronicowej rozmowie padają również pytania i odpowiedzi dotyczące wolontariatu pracowniczego, przyszłości branży retail po pandemii koronawirusa oraz wiele innych, które powinny zainteresować zarówno przedsiębiorców (szczególnie z sektora handlu), jak również wszystkie inne osoby.

Cała rozmowa pt.”Reduce, Reuse, Recycle” jest dostępna TUTAJ na stronie 66.

Najnowszy numer magazynu „Galerie Handlowe” obfituje również w inne publikacje Łukasza Kowalczyka.

Na stronie 38 wydania czasopisma znajduje się jego opinia ekspercka, w której komentuje ostatnie ograniczenia rządowe związane z pandemią oraz to w jaki sposób wpłynęły one na działalność przedsiębiorstw handlu detalicznego. W artykule zwraca również uwagę na potrzebę wsparcia, które zminimalizowałyby negatywne skutki nadchodzącego kryzysu gospodarczego.

Na stronie 80 natomiast Łukasz Kowalczyk w artykule pt. „Kiedy opadnie kurz. Jaki będzie klient po pandemii?” opowiada m.in. o zmieniającym się rynku oraz jednoczesnej zmianie oczekiwań konsumenckich klientów oraz trendów za którymi będą podążać.

Niezmiernie cieszy nas, że przedstawiciele VIVE Group mają okazje do publicznego przedstawiania swoich opinii, które są cenne dla czytelnika i motywują go do korzystnych działań. Jest to szczególnie ważne w obecnym, niełatwym dla nas wszystkich okresie.