VIVE Textile Recycling

Odpowiedzialny biznes doceniony. VIVE Textile Recycling nominowana w plebiscycie Sustainable Impact.

VIVE Textile Recycling została nominowana w kategorii „Firma” w plebiscycie „Sustainable Impact”. Organizację doceniono za dążenie do stuprocentowego wykorzystania sortowanej odzieży używanej oraz innowacyjnego podejścia do praktycznej realizacji gospodarki obiegu zamkniętego.

Kryteria wyboru nominowanych firm przez kapitułę konkursu to prowadzenie biznesu w zrównoważony sposób na poziomie strategii (prozielona misja), produkcji (zero waste, szacunek do planety) lub HR (diversity & inclusion).

Edukujemy, dzielimy się dobrymi praktykami i swoim 30-letnim doświadczeniem w branży recyklingu tekstyliów. Budujemy świadomość społeczną na temat tego, co można zrobić z niechcianą koszulką. A możliwości jest zaskakująco dużo. GOZ to obecnie jeden z ważniejszych ogólnoświatowych trendów, a prowadzenie biznesu w sposób odpowiedzialny daje przewagę konkurencyjną. Cieszy nas, że nasze 30-letnie zaangażowanie w budowanie odpowiedzialnego biznesu oraz nieustające dążenie ku innowacji zostały docenione w plebiscycie „Sustainable Impact”. – mówi Ewelina Rozpara, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy w VIVE Textile Recycling.

Oprócz VIVE Textile Recycling w plebiscycie nominowani są m.in.: IKEA, Volvo Trucks Polska, ANG GROUP.

W skład kapituły konkursowej Sustainable Impact wchodzą m.in.: Katarzyna Podziewska-Skorupka (Dyrektor HR w międzynarodowych organizacjach i przez wiele lat jedyna kobieta jako Członek Zarządu), Magdalena Linke-Koszek (założycielka i CEO start-upu Her Impact), Anna Jurgaś (wieloletnia redaktor naczelna pism modowych i lifestylowych, teraz gospodyni podcastu o zrównoważonym przywództwie „Becoming a Sustainable Leader” i cyklu rozmów „Into the Leader’s Mind” prowadzonych dla Her Impact), Paweł Bojarski (ekspert w zarządzaniu zmianą, procesami i projektami w różnorodnych kulturach organizacyjnych, specjalista od spraw diversity&inclusion w projekcie Kobiecy Znak Jakości).

W dniu 10.05.2022, podczas uroczystej gali, zostaną ogłoszeni zwycięzcy poszczególnych kategorii.

Plebiscyt Sustainable Impact to naturalna kontynuacja dla cyklu “Becoming a Sustainable Leader”, czyli serii podcastów Her Impact prowadzonych przez Annę Jurgaś, które odpowiadają na pytania dotyczące świadomego leadership’u i nowoczesnego przywództwa. Projekt wszedł na wyższy poziom wyróżniając laureatów, którzy w praktyce zmieniają rzeczywistość biznesową w Polsce.

Inne nominowane firmy zostały docenione za:

• Volvo Trucks Polska – jako organizacja zaangażowana społecznie, jej absolutnym priorytetem jest ograniczenie śladu węglowego poprzez opracowywanie samochodów ciężarowych
i rozwiązań, które zmniejszają emisję CO2 z transportu drogowego.
• IKEA – firma rozwija się, dostosowując się do nowych potrzeb, jednocześnie angażując się na wielu polach w działania, które ułatwiają ludziom prowadzenie bardziej zrównoważonego życia.
• ANG GROUP – wyróżnia ich odpowiedzialna sprzedaż produktów finansowych i uczciwe pośrednictwo.