VIVE Textile Recycling

Kierownik ds. Treasury

VIVE Group działając od ponad 30 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Firma stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie odzieży używanej, segregowanej każdego dnia w ilości setek ton. Korzysta z najnowocześniejszych w Polsce, w pełni skomputeryzowanych linii do sortowania odzieży, umożliwiających przerób ponad 300 ton surowca na dobę z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych. Surowiec trafia do ponad 70 krajów na świecie oraz do sieci kilkudziesięciu sklepów VIVE Profit z niepowtarzalną odzieżą używaną w całej Polsce, których właścicielem jest VIVE Textile Recycling. VIVE Group stawia na innowację – wraz ze spółką VIVE Innovation stworzyła nowoczesny kompozyt tekstylny VIVE Texcellence, mający zastosowanie w przemyśle i produkuje czyściwo przemysłowe wykorzystywane przez przedsiębiorstwa wielu branż. VIVE Group rozwija również swoją działalność w obszarach transportu i logistyki, oferując swoim klientom szeroki zakres usług TSL oraz rozwiązania magazynowe w klasie A/A+. VIVE Group to pionier nowatorskich rozwiązań w swojej branży. Jako przedsiębiorca odpowiedzialny społecznie, firma każdego dnia uświadamia społeczeństwo na temat Gospodarki Obiegu Zamkniętego. Obecnie do VIVE Group poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Treasury

Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6

Jakie będą Twoje zadania?

– Nadzorowanie procesów finansowych i ubezpieczeniowych dla VIVE Group,
– Zarządzanie środkami pieniężnymi – w tym płatnościami, kartami służbowymi, depozytami,
– Monitorowanie i kontrolowanie kosztów finansowych spółek VIVE Group,
– Nadzorowanie terminowości realizowanych płatności, struktury zobowiązań i należności,
– Raportowanie stanu środków, płatności i przepływów pieniężnych,
– Nadzór i realizacja płatności w systemie bankowości elektronicznej,
– Przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych w VIVE Group,
– Opiniowanie formy, treści i proponowanie narzędzi zabezpieczania transakcji finansowych z dostawcami i kontrahentami VIVE Group,
– Monitorowanie stanu należności, analiza ryzyka kredytowego, monitorowanie spływu środków pieniężnych oraz ściąganie należności,
– Bieżąca analiza i prognozowanie kowenantów bankowych oraz terminowe raportowanie do instytucji finansowych,
– Analiza rentowności produktów finansowych,
– Ścisła współpraca z działem księgowości i kontrolingu w ramach monitorowania procesów finansowych,
– Współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi,
– Zarządzanie podległym zespołem w oparciu o wspólne cele oraz wartości VIVE Group.

Czego od Ciebie oczekujemy?

– Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia, matematyka, ekonometria i podobne,
– Doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach min. 3 lata,
– Doświadczenia w zarządzaniu płynnością finansową,
– Bardzo dobrej znajomości sprawozdawczości oraz analizy finansowej,
– Umiejętności zarządzania zespołem,
– Dobrej organizacji czasu pracy, samodzielności,
– Umiejętności strategicznego, analitycznego myślenia oraz zarządzania ryzykiem,
– Dokładności, skrupulatności, rzetelności,
– Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
– Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Co Ci oferujemy?

– Zatrudnienie w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej o ekologię w ramach umowy o pracę.
– Atrakcyjny i przejrzysty modelem premiowania (podstawa+ premia) wypłacany kwartalnie.
– Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon (również do celów prywatnych),
– Bogaty system benefitów pracowniczych, m.in. ubezpieczenie grupowe, karta Medicover Sport oraz Medicover Zdrowie, dofinansowanie do kursów/ szkoleń/ studiów podyplomowych, program poleceń pracowniczych, dodatkowe dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, bony świąteczne, paczki dla dzieci, program emerytalny, inicjatywy sportowe, imprezy integracyjne, parking pracowniczy dla Twojego auta lub roweru.
– Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną.
– Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz.
– Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania względem współpracy.

Brzmi dobrze? Aplikuj– rekrutacja@vive.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.

Klauzula Informacyjna RODO:
W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańska 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000089969, NIP: 6570081033, Regon: 290508529 – jako przeprowadzający rekrutację;
Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się telefonicznie nr tel. 695 022 212 lub pod adresem email ochrona.danych@vive.com.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak
i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes
w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata.
Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.