Podczas trwających największych targów nieruchomości handlowych w regionie CEE – Shopping Center Forum 2020 przedstawiciele marki VIVE Profit prowadzą aktywny dialog ze wszystkimi zainteresowanymi poznaniem doświadczeń, wiedzy i praktyki z zakresu wdrażania innowacyjnych rozwiązań, pomysłów i zachodnich trendów w polskiej branży retail.
Czy targi i konferencje to dobre miejsca do wymiany doświadczeń? Pokusilibyśmy się nawet o stwierdzenie, że są do tego stworzone. Jesteśmy przekonani, że dzielenie się doświadczeniami to mnożenie dobra. Jest to również odpowiedzialność za przyszłość branży retail i wskazywanie nowych możliwości jej rozwoju. Jako właściciel sieci sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit nie boimy się eksperymentować. Od początku naszej działalności stawiamy na zero waste oraz GOZ, a także sprawdzamy, jak zachodnie trendy zostaną przyjęte przez konsumentów w Polsce. Dlatego w okresie wakacyjnym w Warszawie tymczasowo został otwarty ekskluzywny butik VIVE Premium, który działał na zasadzie tzw. pop’up store. Uważnie obserwujemy zmiany na rynku oraz rosnące oczekiwania Klientów i wychodzimy im naprzeciw. Mając wieloletnią wiedzę i praktykę, chcielibyśmy się nią podzielić.
Zapraszamy do rozmów z Piotrem Malinowski, Dyrektorem Handlowym sieci VIVE Profit oraz Łukaszem Kowalczykiem, Zastępcą Dyrektora Sprzedaży ds. B2C VIVE Profit. Wspólnie nie możemy się już doczekać efektów tych biznesowych spotkań. Spotkanie można umówić pod tym adresem – http://networking.shoppingcenterforum.com/